Δημοφιλείς αναρτήσεις

Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Μην το πεις! Έλα μωρέ , μην το πείς, άστο. Έλα βρε μαλάκα βούλωστο. Σκάσε ρε σου λένε , μην πεις λέξη. Άχνα μην βγάλεις. Θα το βουλώσεις γαμώ το φελέκι σου?...Ωραία λοιπόν πές το, πες το να δουμε τι θα καταλάβεις.Όχι πες το ρε μαλάκα αν έχεις αρχι%&α.....Θα το πείς?

Μου λείψατε ρε μπαγάσες!

(Έτσι μου ρθε ... και το πα!)

Να και μια φωτογραφία με τον καιρό σήμερα, παγωνιά και υγρασία . Σ'αυτό το στενάκι μένω τώρα, στο τέλος του δρόμου, σε ένα διαμέρισμα στον τέταρτο όροφο, αριθμός 21.... είστε όλοι ευπρόσδεκτοι* αν σας βγάλει ο δρόμος σας....


*Επειδή αναμένεται αθρόα προσέλευση του αναγνωστικού κοινού σας ενημερώνουμε ότι θα τηρηθεί αυστηρά η σειρά προτεραιότητας της υποβολής των δηλώσεων ενδιαφέροντος.

13 σχόλια:

  1. Που είσαι ρε?
    Στο Ελλάντα?
    Θα τηλ να στο πω..Το πήρα απόφαση...
    Μερικές φορές κάποια πράγματα είναι πολύπλοκα ξέρεις...
    Petheo,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με έτσι τίτλο περίμενα post σεντόνι. Ή έστω κουβέρτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. tsalapeteinos
    Αν όχι?

    (Αφού είπαμε θα αργήσω!)(Όλα καλά φίλε μου?)

    Jamanfou
    Ναι μωρε, μου λείψατε!
    (Όλα καλά όμορφη?)

    petheo
    Καλά εσύ είσαι που βρίσκεσαι?Στειλε mail, θα απαντήσω άμεσα, το υπόσχομαι!

    axapari
    Τα έχω βάλει για πλύσιμο τα σεντόνια....Όλα καλά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν όχι...: Να περνάς καλά!

    (Όλα καλά με μεγάλη όμως προσπάθεια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Meta apo pollh skech apofasisa na mh sxoliasw ton titlo sou apo cyxanalytikhs apochs.

    Apla 8a pw oti xairomai pou mporeses na mas peis oti sou leicame.

    Se skeftomoun prosfata. Thn teleutaia fora kleisame poly 3afnika. Perimenw nea sou.

    Filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό δεν είναι τίτλος. Διαδρομή Παρίσι-Ντακάρ μου κάνει.
    Ποιός δρόμος να μας βγάλει ως τον αριθμό 21 ? Πάντως, να 'σαι καλά. Ο λόγος σου μας χόρτασε και το ψωμί σου φάτο !
    Άντε και καλή μέρα να έχουμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. tsalapeteinos
    :)

    τελσον
    Σε ένα νησάκι στην Κορέα.
    (Καλώς ήρθες)

    ka'at
    (εμείς τα είπαμε...)

    Τσουχτρα
    Να κάτι τέτοιες διαδρομές ακολουθώ για να πω απλά πράγματα....
    (Σίγουρα δε θέλετε λίγο ψωμάκι, ένα κουλουράκι , ένα κρουασάν....?)

    Καλή εβδομάδα εύχομαι σε όλους (για αυριο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είδες που δεν είναι δύσκολο να το πεις;

    (κάποτε είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα).

    Αν έχει και glaciares εκεί που είσαι, θα περιμένω τη σειρά μου στην προτεραιότητα.

    (καλό μήνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φίλε apos για πια προτεραιότητα μου μιλάς? Δεν τους βλέπεις κανένας δεν ενδιαφέρθηκε.
    35 χιλιόμετρα τίτλο και τον προσπεράσανε σαν να μην υπάρχει.

    Μόνο ένας δήλωσε ένα σχετικό ενδιαφέρον .... αλλά κι αυτός θέλει glaciares για να ρθει :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ααααα, δεν είσαι και πολύ μακρυά! (Καλως σας βρηκα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή