Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Εξεγέρθειτ - ο

Επειδή η προηγούμενη ανάρτηση είχε θέμα τα ΣΚΑΤΑ , τα εξέχοντα μέλη και τα ιδρυτικά στελέχη αυτού του μπλοκ που απαρτίζουν και το διοικητικό του συμβούλιο (δλδ εγώ και μόνο εγώ), αποφάσισαν να πάνε το θέμα ένα βήμα παρακάτω. Θα θέλαμε να παρακαλέσουμε τους αναγνώστες αυτού του μπλοκ εκ των προτέρων , όσο είναι αυτό δυνατό ,κατά την παρουσίαση του καινούργιου μας θέματος να αποφευχθούν, οι έντονοι παροξυσμοί , η οχλοβοή , τα βογγητά , οι μικροτραυματισμοί, ο συνωστισμός, οι τυμπανοκρουσίες , οι εξάρσεις , τα ούγκα ούγκα , τα αδιάλειπτα ουρλιαχτά χαράς και ο στραβισμός. Συστήνουμε στους αναγνώστες μας εγκράτεια και μια όσο το δυνατόν πολιτικά ορθή και πολιτισμένη (μην κάνετε σαν κανίβαλοι) συμπεριφορά κατά την ανάγνωση του θέματος. Σε περίπτωση που υπάρχουν παιδιά , υπερήλικες και άτομα που ανήκουν σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες, να απομακρυνθούν τάχιστα. Ενώ υπενθυμίζουμε ότι το παρατεταμένο - έντονο ζούληγμα της οθόνης με τον δείκτη ή τον μέσο, πέραν του κινδύνου να γεμίσετε δαχτυλιές την οθόνη ελλοχεύει και τον κίνδυνο ηλεκτροπληξίας!
Και μετά από την σύντομη ενημέρωση των αναγνωστών, ήρθε η ώρα της παρουσίασης :
Αντιν.-Εγερθειτο.
Αθηνά-Μα!!
Αντιν.-Εγέρθειτο γαμώ το καντήλι σας ...που μου στρογγυλοκαθίσατε λες και θα παίξουμε μπιρίμπα.
Αθηνά-Μα μεσιέ αντινετρίνο.... γιατί να σηκωθούμε? Εγώ μόλις κάθισα και με χτυπάνε και οι γόβες και επιπλέον ήρθα να διαβάσω την ανάρτηση, δεν ήρθα να γίνω μέλος του μπλοκ. Και στο κάτω κάτω τι σκατα τις βάλατε τις καρέκλες, αφού θα μείνουμε όλοι όρθιοι? Άντε τώρα γιατί τα πήρα στο κρανίο....
Αντιν.-Εγέρθητο είπα , γαμώ την πουτάνα μου μέσα, που αντί να φορέσεις καμιά παντόφλα και να πας να πλύνεις κανένα πιάτο, μου φόρεσες τα ψηλοτάκουνα λες και θα πας να παραλάβεις το όσκαρ.
Τσαλαπετεινός - Συγνώμη κύριε αντινετρίνο , μια διευκρίνηση, να στεκόμαστε προσοχή ή χαλαρά? Ή μήπως θα ήτανε καλύτερα να στεκόμαστε στο ένα πόδι?
Αντιν. - Εσένα παλιοφασίστα, αναρχοκουμμούνα , βρωμοτεντιμποϊστή θα σε κουρέψω με την ψιλή γιατί στα έχω μαζεμένα από προηγούμενη ανάρτηση και θα σε βάλω να κάνεις σπαγγάτο μέχρι τελικής πτώσεως. Ορίστε μας, που θα μας πουλήσεις και πνεύμα. Εγέρθειτο γαμώ το στανιό μου, πόσες φορές θα το πω?
JamanFou - Μα το λέτε λάθος αντινετρίνο,γι' αυτό δεν σας καταλαβαίνουμε, δέκα φορές το είπατε και τις δέκα λάθος το κάνατε. Ήμαρτον δηλαδή, σας ακούμε τόση ώρα να βιάζεται παράφορα την ελληνική γλωσσά , ήμαρτον το δημοτικό με μέσον το τελειώσατε? Εγέρθειτη είναι το σωστό, επιτέλους.
Αντιν. - Ορίστε τώρα, μίλησε και η μικρανεψιά του Μπαμπινιώτη. Αμ δε φταις εσύ, φταίνε αυτοί οι δωσίλογοι που μας κυβερνάνε και που τόσα χρόνια δεν πήραν μέτρα για τους λαθρομετανάστες σαν και του λόγου σου. Έννοια σου όμως , έννοια σου και για πότε θα σε κάνω πακέτο και θα σε στείλω πίσω στην πατρίδα σου στο Μπαγκλαντές ,ούτε που θα το καταλάβεις.
JamanFou - Βρε δε μου πας στο διάβολο λέω εγώ , που τόση ώρα κοντεύω να βγάλω κιρσούς απ' την ορθοστασία μόνο και μόνο για να διαβάσω τις παπαριές που γράφεις...Άκου στο Μπαγκλαντές ! Έλεος δηλαδή, έλεος ας είναι και σπορέλαιος! Πάμε παιδιά, πάμε να φύγουμε.....με τον μαλάκα που μπλέξαμε βραδιάτικα, τελείωνε τσαλαπετεινέ πάμε , άστο το σπαγγάτο , θα ανοίξεις στα δύο χριστιανέ μου σαν κονσέρβα , τώρα σου ρθε και εσένα να κάνεις την μπαλαρίνα? Σήκω βρε Αθηνά, σήκω επιτέλους να φύγουμε, δεν έχει ροδάκια η καρέκλα να σε τσουλήσουμε, ο Σόιμπλε να ήσουν θα είχες σηκωθεί τόση ώρα....
Αντιν.- Δε φταίει κανένας άλλος , εγώ φταίω που σας προσκάλεσα για να σας παρουσιάσω τα αποτελέσματα του καλύτερου κώλου που ψηφίστηκε στις εκλογές του Μαΐου. Η φωτογραφία που ακολουθεί τον δείχνει ξεκάθαρα , ήρθε πρώτος σε κωλοδάχτυλα σε όλη την επικράτεια και θα μπει στην βουλή των κώλων σχηματίζοντας άνετα κυβέρνηση αφού η νωπή λαϊκή εντολή του χάρισε την αυτοδυναμία που τόσο ποθούσε.
*Χωρίς πλάκα πρόκειται για έναν κώλο που βγήκε πρώτος σε ψήφους στο διαδίκτυο, συναγωνιζόμενος χιλιάδες άλλους κώλους.
**Αλήθεια , επειδή δεν το έψαξα καθόλου, το "εγέρθειτι" είναι σωστό?
***Τελικά το σωστό είναι "εγέρθειτη" μόλις με διόρθωσε ο φίλος Vad . Μ' αρέσει που κοροϊδεύω τους κάφρους της χρυσής αυγής κι εγώ είμαι χειρότερος. Και τώρα θα έχετε χίλια δίκια αν μου πείτε:

Vad- Να ψάχνεις με τις ώρες στο ιντερνέτ να βρεις ποιος κώλος πήρε την αυτοδυναμία, βρήκες χρόνο, να ανοίξεις ένα ρημαδολεξικό να ξεστραβωθείς, δε βρήκες?

Αντιν.- ¨Όχι λοιπόν, δε βρήκα χρόνο. Άντε παρατήστε με όλοι σας , δεν χάνετε αφορμή να με υποβαθμίζεται και να με κάνετε να αισθάνομαι σαν σκουπίδι. Λες και φταίω εγώ που μπήκε η χρυσή αυγή στη βουλή ή μήπως φταίω και για την οικονομική κατάσταση της χώρας? Σε λίγο θα μου φορτώσετε και τα 400 χρόνια τουρκοκρατίας, για να μην πω για τους πελοποννησιακούς πολέμους..
..

9 σχόλια:

  1. Εγέρθητι!!!Μα ετσι φερεσαι εσύ στους καλεσμενους σου;Ευτυχώς που δε με κάλεσες:)))
    ΥΓ.Το σωστό με "η"...
    Το...ολόσωστο δές το στο παρακάτω λινκ:))

    http://apouro.blogspot.com/2010/06/blog-post_28.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα τι...εγέρθητος ειμαι κι εγω,αφου σου έστειλα το λινκ στην προηγούμενη ανάρτηση!!!Συγγνώμη,πάλι δε φταιω εγω,με ζάλισε η φωτογραφία του...πρωτο-κώλου:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν θα μου τσακίσεις εσύ τα νεύρα μεσημεριάτικα το κέρατό μου μέσα!
    Κι αφού δεν με αφήνεις να καθίσω, θα έλθω κρυφά τη νύχτα να αντιγράψω την ανάρτησή σου και να την βάλω στο δικό μου βλογ, να την διαβάσω όπως εγώ θέλω!
    Καθιστή, ξαπλωτή, οκλαδόν ή όπως μου αρέσει.
    Όχι που θα συμμορφωθώ με τα πρωτόκολλα!
    Την τύχη μου μέσα!

    ΥΓ. Έχω πέσει κάτω από τα γέλια με τους διαλόγους, αλλά τα λόγια της αγαπητής JamanFou, είναι απλά εκπληκτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Vad γεια χαρά , ευχαριστώ για την διόρθωση. Την διάβασα την ανάρτηση ΝΕΟΙ, ΕΓΈΡΘΗΤΟΣ!, δεν ξέρω όμως αν συμφωνώ με το ηθικό δίδαγμα στο τέλος! Όσο για το πρώτο-κωλο και μένα μου πήρε λίγο χρόνο να συντονιστώ όταν το πρωτοείδα!

    Αθηνά, ε βέβαια άρχισες την γκρίνια με το καλημέρα...
    Όσο για την JamanFou, πράγματι και εγώ γελούσα καθώς τα έγραφα , ειδικά γιατί το ηλεκτρονικό προφίλ της JamanFou χαρακτηρίζεται από απόλυτη ευγένεια και γενικά ποτέ δεν έχει δώσει δείγματα καφρίλας στην ηλεκτρονική της τουλάχιστον υπόσταση, -( δεν πρόκειται να αναφερθώ στις φήμες που έκαναν λόγο για τον χουλιγκανισμό που διέπει την προσωπική της ζωή, ούτε για το γεγονός πως κάποιοι λένε πως ήταν χεβιμεταλου! στο ίδιο συγκρότημα με τον βουλευτή της χρυσής αυγής)- οπότε το να την φαντάζομαι να μιλάει με αυτόν τον τρόπο ... μου έφτιαχνε την διάθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετικό!
    Οι διάλογοι είναι τόσο τραγικά αστείοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχαχαχαχαχαχα!!!
    είσαι τρελός για χέ...εε...δέσιμο μικρό σιχαμερό σωματίδιο που θα μου πεις πως σου φτιάχνω τη διάθεση με τα γαλλικά και το πιάνο μου... :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φαουδί γεια σου, πράγματι έχουν πλάκα και συμφωνώ απόλυτα με το "τραγικά"!!!

    JamanFou Μα που είσαι επιτέλους κυρία μου? Έχεις γίνει φίρμα, το ξέρεις? Ανέβασε την ανάρτηση η Αθηνά στο μπλοκ της και όλοι ψάχνουν ένα αυτόγραφο σου!!! Θα αρχίσω σιγά σιγά να κανονίζω τις LIVE εμφανίσεις σου για το καλοκαίρι!

    (ΥΣ: Σε παρακαλώ, όταν απευθύνεσαι στον μάνατζερ σου, χαρακτηρισμοί του τύπου "σιχαμερό σωματίδιο " να λείπουν ,τελεία και παύλα δε θα το ξαναπώ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΥΓ: έχεις δίκιο μανατζέρ μου, δεν ξέρω πώς μου ήρθε... ή μάλλον ξέρω. Γκούγκλαρα το 'αντινετρίνο' και μου έβγαλε πως είναι 'ένα μικρό σωμάτιο που εκπέμπει σε όλες τις β- διασπάσεις...' :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτοδυναμία του...κώλου:))
    ΧεΙβιμεταλού η jamanfou;;;;:)))
    Να την ακούσω να συνοδευει τον Καιάδα και τι στον κόσμο!!!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή