Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

HOT isn't it?

Λόγω του ιού της μπλογκοαδράνειας από τον οποίο προσβλήθηκα το τελευταίο καιρό και αφού κατέβαλα υπεράνθρωπες προσπάθειες στύβοντας καθημερινά τον εγκέφαλο μου στις τρεις χιλιάδες οκτακόσιες εξήντα μια στροφές (με πρόπλυση, λευκαντικό και ταμπλέτα για τα άλατα ) προκειμένου να στάξει καμιά ιδέα για πόστ , αποφάσισα να ζητήσω ΒΟΗΘΕΙΑ για να συντάξω την ανάρτηση που διαβάζετε αυτή την στιγμή (ελπίζω να την διαβάζετε δεν πιστεύω να πήγατε κατευθείαν στις φωτό! Γιατί εγώ αυτό κάνω όταν βαριέμαι να διαβάσω τις αναρτήσεις σας, ρίχνω μια ματιά στις φωτογραφίες και μετά αφήνω ένα σχόλιο του τύπου: «υπέροχες φωτογραφίες! Αλήθεια, αυτό το πουλάκι που βλέπω να πετάει στο βάθος στρουθοκάμηλος είναι?» και καλά , για να φανώ παρατηρητικός )!
Έτσι λοιπόν αναγκάστηκα να ρίξω τα μούτρα μου και να επικοινωνήσω με έναν τέως μπλόγκερ και καλό φίλο, τον petheo, ο οποίος ζει , εργάζεται και κατοικοεδρεύει αυτό το διάστημα στο Dubai και του ζήτησα να μου φτιάξει μια ανάρτηση με θέμα ….. τι άλλο ? Το Dubai . Ο petheo δέχτηκε αμέσως με πολύ χαρά την δελεαστική πρόταση μου, συγκεκριμένα μου απάντησε «να πας να γαμηθείς , δε μου φτάνει το τρέξιμο που έχω… σιγά μην κάθομαι να σου φτιάχνω και αναρτήσεις….» κι εγώ που δεν ήξερα πώς να τον ευχαριστήσω για την εξυπηρέτηση, του αντέτεινα «τι τρέξιμο έχεις ρε αρχίδι? Όλη μέρα στο msn είσαι και ξύνεσαι ρε γαμιόλη, μια ανάρτηση στο μπλόγκ μου σου ζήτησα να κάνεις, δεν σου ζήτησα να μου χτίσεις μεζονέτα στη Χαλκιδική….» και κάπως έτσι, με την δύναμη της πειθούς που διαθέτω κατάφερα να τον πείσω να στείλει μερικές φωτογραφίες συνοδευόμενες από σχόλια…. για τα μάτια σας μόνο!!!


Dubai λοιπόν!

(φωτογραφίες / σχόλια : petheo )
Η σημαία των Η.Α.Ε.
Ένα τζαμί στην "παλιά" πόλη του Dubai(Burj Dubai).Η φωνή του μουεζίνη κατά την διάρκεια της "λειτουργίας" μου θυμίζει την ορθόδοξη φωνή του δικού μας ψάλτη.(Τυχαίο άραγε?)


Ενυδρείο στο εμπορικό κέντρο Dubai Mall..

Η διακόσμηση των εμπορικών κέντρων δεν θυμίζει τίποτα ντόπιο.Εμπορικό κέντρο Dubai Mall..

(antinetrino: αυτή η φωτογραφία μου άρεσε πολύ)



burga pasarela
Επίδειξη μόδας τοπικής ενδυμασίας στο εμπορικό κέντρο Burjuman


Η τεχνητή πίστα χιονιού από την οροφή του εμπορικού κέντρουSki Center/Mall of Emirates

Τεχνητή πίστα σκι μέσα στο εμπορικό κέντρο Mall of Emirates..Η θερμοκρασία είναι γύρω στους -1 -2 βαθμούς κελσίου.Οι άραβες συνήθως δεν κάνουν ski ή snowboard αλλά κάνουν βόλτες πάνω στο χιόνι φορώντας πάνω από τις κελεμπίες ένα μακρύ μπουφάν.Η χιονοδρομία κοστίζει 37 ευρώ το δίωρο(με πλήρη εξοπλισμό,ρούχα,ράφι αποθήκευσης κτλ).Πάντως εύκολα μπορείς να την αρπάξεις εκεί μέσα.


Φώτα και ψηλά κτίρια παντού.Κάποιοι μιλάνε για υπερβολική άσκοπη σπατάλη ενέργειας.


Ο ψηλότερος ουρανοξύστης που είναι υπό κατασκευή ακόμα, σε όλο τον κόσμο, είναι ο Burj Dubai με ύψος 818 μέτρα.Ξεκίνησε να φτιάχνεται το 2004 και θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2009.Έχει 162 ορόφους....
Τους καλοκαιρινούς μήνες είναι αδύνατον να φας ή να πιείς έξω ,χωρίς να ιδρώνεις,λόγω υπερβολικής υγρασίας(φτάνει μέχρι και 90% ή και παραπάνω) Supercars με ιδιοκτήτες σχεδόν μόνο άραβες.Είναι το πιο συνηθισμένο πράγμα που βλέπει κανείς στους δρόμους.


jumeira free zone beach.Kite surfing..Στις παραλίες απαγορεύεται το κάπνισμα,τα φιλιά ή ερωτοτροπίες γενικά,επίσης δεν υπάρχουν beach bars.Το kiteboarding είναι επίσης ελεγχόμενο,επιτρέπεται στη συγκεκριμένη παραλία μόνο με κάρτα μέλους.Συνήθως οι λουόμενοι είναι τουρίστες.. Η θάλασσα και η έρημος..Αν νομίζετε πως θα δροσιστείτε είστε γελασμένοι.Οι υγρασία δεν το επιτρέπει.

Ξενοδοχείo στο τεχνητό νησί Palm.Το σχήμα του φαίνεται μόνο από ψηλά και όχι όταν βρίσκεσαι εκεί.Πολλά του μέρη είναι ακόμα υπό κατασκευή..



Η ταμπέλα ή ειρωνεύεται ή εγώ δεν έπιασα το νόημα?

18 σχόλια:

  1. Για να σου αποδείξω ότι δεν είμαστε όλοι ίδιοι, διάβασα δύο φορές το κείμενο και μετά κατέβηκα τέρμα κάτω στα σχόλια κλείνοντας τα μάτια για να μη δω τις φωτογραφίες.

    Για αυτές θα περάσω ξανά αύριο. (Έχω μερικά ποστ στοκ να σου στείλω να διαλέξεις;)

    Και τώρα γυρίζω να ξαναδιαβάσω το κείμενο.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην τρίτη φωτογραφία το ψάρι πίσω πίσω.. Ναι αυτό που κρύβεται.. τσιπούρα είναι;
    Μου αρέσει να έχεις φίλους που σκίζονται να σε εξυπηρετήσουν..
    Και ναι.. έχεις πειθώ.
    Καλημέρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tsalapeteinos

    Εύγε τσαλαπετεινέ μου, είσαι υποδειγματικό πουλί - αναγνώστης! Η αλήθεια είναι ότι καμιά φορά με πιάνει ο στρουθοκαμηλισμός μου σε ογκώδης αναρτήσεις και χώνω το κεφάλι μου και το σχόλιο μέσα στις φωτογραφίες, το ομολογώ :)

    (φυσικά αυτό μου συμβαίνει μόνο με άγνωστους μπλόγκερ και ποτέ με καλούς μπλογκοφιλους όπως εσείς)-(το σωσα?)

    (αλήθεια αν έχεις ποστ στοκ, μην τα κρατας και λήξουν και τα πετάξεις τζαμπα, ΣΤΕΙΛΤΑ ΜΟΥ!!!)

    jacki
    Jacki μου καλημέρα, έχω στείλει τον petheo στο ενυδρείο για να το εξακριβώσουμε! Μείνε σε επαφή θα σε ενημερώσουμε άμεσα.

    Αλήθεια σε περίπτωση που είναι τσιπούρα θες να πούμε κάτι στο ψάρι εκ μέρους σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι εννοείται..
    Να του πεις να...
    Να του πεις ότι το αγαπάω πολύ και θα έκανα τα πάντα να γυρίσει..
    Να του πεις ότι μου λείπει η μυρωδιά του.. Ότι τα βράδια κρυώνω και νιώθω νεκρή χωρίς του.
    Να του πεις να επικοινωνήσει να του τα πω εγώ αυτά..
    Να του πεις πως αν δεν επικοινωνήσει να πάει να γ@μΗθει.. με το συμπάθειο κι όλας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Jacki
    Βρε Jacki άμα σου λείπει η μυρωδιά του πήγαινε σε μια ψαραγορά....να ξεδώσεις λιγάκι
    Εμ δε μου τα είπες νωρίτερα όλα αυτά, τώρα πρέπει να ξαναστείλω τον petheo με καλάμι και απόχη στο ενυδρείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αφού σκίζεται να σε εξυπηρετήσει.. θα το κάνει κι αυτό ευχάριστα..
    Θα τον πείσεις πάλι με τα γλυκά σου λόγια..
    Όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εδώ που φτάσαμε!!!!!!!!!!!
    Δεν βλέπω να μας αφήνεις περιθώρια για το αντίθετο!!!
    Αντε καλημέρα και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kι εμένα μου άρεσε η φωτογραφία που σου άρεσε!..
    Σου αρέσει που μου αρέσει;
    δεν ξέρω αν θα μου αρέσει να σου αρέσει που μου αρέσει κι εμενα

    Αλλά τί να κάνουμε;

    (Άλλη φορά βάζε καμμιά φωτογραφία με πουλί για να μήν αναγκαζόμαστε να γράφουμε μαλακίες!)

    Πάντως πραγματικά μου άρεσε η φωτογραφία που σου άρεσε..

    Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ποδηλάτρης

    Δεν το συζητάω, την επόμενη φορά θα έχει και πουλί.
    Αλλά φρόντισε κι εσύ, μη μου ρθεις "μαστουρωμένη", όπως σήμερα! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τους χαιρετισμούς μου στον petheo. Άξιος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. JF
    Είμαι και εγω εδώ, ξέρεις!!!!! :(

    (Μα που είναι οι τρόποι σας?Πείτε και σε μας μια καλησπέρα.... δεν την χρεώνουμε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα αγαπητή μου JF!Ευγενέστατη όπως πάντα (μετά τις παρατηρήσεις μου-όμως).....:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βλέπω δεν έχασες ευκαιρία να με θάψεις.Θέλω να πω στους φίλους ανανώστες (του φίλου μου μπλόγκερ που έχει φίλους μπλογκερ κτλ κτλ) πως αυτό είναι ποταπό ψέμμα.Με το που μου είπε "στείλε φωτογραφίες",την επόμενη κιόλας ώρα τις έστειλα.Το αν έχεις αλλάξει εσύ email δεν φταίω εγώ(ηλεκτρονικός-ασταθής χαρακτήρας).

    *jacki*
    Το ψάρι πίσω πίσω και αριστερά είπες ή δεξιά?Θα του πω ευχαρίστως.Να κρατήσω τον αριθμό του ή να φανταστώ πως τον έχεις?

    *JamanFou*
    θενκς

    Υ.Γ.
    Αντινετρίνο καιρός να κάνεις και συ κανά ταξιδάκι....Όχι επαγγελματικό το τονίζω..

    :-ppppppppppppppppppppppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. pw pw ti stivaro mpratso (?!) exei o tipos stin 8i fotografia :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @petheo
    Ας μην εκτεθούμε άλλο ε?

    @axapari

    Δε θα το πιστέψεις ... αλλά έχω δει τα 76 από τα 79 επεισόδια του πρώτου κύκλου...είναι άπαιχτο , έχω γελάσει πάρα πολύ και έχω πωρωθεί!!!! Πράγμα που μου συμβαίνει σπάνια με σειρά της τηλεόρασης. Νομίζω πάντως πως είναι μακράν μια από τις καλύτερες κωμωδίες που έχει υπάρξει στην τηλεόραση.

    Άσε που τώρα μετά από την εντατική παρακολούθηση, έχω βελτιώσει σε θεαματικό βαθμό την αντίληψη μου στο άκουσμα των κυπριακών.
    Ευχαριστώ σε πολλά, ήταν πραγματικά πολύ ευχάριστες οι ώρες που πέρασα παρακολουθώντας το σήριαλ.
    Γεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. hehe ma sovaromilas?! prepei na milas aptaista kipriaka tora, giati pragmatika einai poli vareti i dialektos pou xrisimopoioun, polles fores akouw lekseis pou oute kai egw den iksera...
    perimenw na grapseis post me tes nees lekseis pou emathes a! :)
    sieretoumen :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή